Monday, March 28, 2011

Kek Permaisuri/ Madeline


ketika aku mengemas barang2 peralatan kek aku pada hari jumaat yang lepas, tetiba aku terjumpa acuan untuk buat kek madeline ini. Wahh...dah lama sungguh aku tak buat kek ini. Memandangkan bahan2 semua ada, jadi akupun mulalah buat projek. Alhamdulilah...menjadi jugak kek madeline ini. Teringat zaman persekolahan dulu ketika aku mula2 buat kek ini. Bila aku bawak balik, bagi mak aku rasa, terus dia jatuh cinta dgn kek ini. Dialah yang beli acuan ini. Dah dekat 30 thn usia acuan kek ini.
Maka, semenjak dari itu, setiap kali ada org bertunang, inilah kek yang mak buat utk dijadikan hantaran. Sampaikan kami adik beradik bertunangpun, inilah kek hantaran wajib bagi kami..hehehe.
Kini, nampaknya sang suami dan anakpun suka makan kek ini. Alamatnya kena selalu buatlah...hmm alahai..madeline ohh..permaisuri...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...